Aftellen geblazen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anniek Pelt - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anniek Pelt - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen

Blijf op de hoogte en volg Anniek

30 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Het is alweer eventjes geleden dat ik iets van me heb laten horen. Inmiddels zijn we al ruim 2 maanden verder. En zitten er al weer een heleboel stage dagen, feestjes en afscheid nemen van huisgenootjes op.

Van alle leuke mensen die we hebben leren kennen toen wij aankwamen is het merendeel helaas al vertrokken naar het koude (en besneeuwde) Nederland. Hebben ook al veel nieuwe mensen mogen leren kennen waar wij de rest van ons verblijf mee om zullen gaan :). Dinsdag voor het eerst met de nieuwe groep uitgeweest. Dit was erg gezellig.

Vorige week zijn de ouders en zus van Marieke Lauwers hier geweest, samen met hen hebben we een enorm leuke tijd gehad. Veel laten zien, samen gegeten en gekookt en natuurlijk niet te vergeten een paar drankjes! haha.Helaas hebben we zondag afscheid moeten nemen en zien we hen over 2 maanden weer terug.

Nog een paar nachtjes aftellen en dan komen mama, opa en oma en danique deze kant op. Ook met hen zullen we veel dingen gaan ondernemen en ze het liefst alles op het hele eiland laten zien.

Op het werk gaat alles goed, er zijn tijden dat het erg rustig is, maar aan de andere kant ook dat het zo druk is dat je niet iedereen meteen kan helpen. Het is iedere dag verschillend. De werkzaamheden vind ik nog steeds erg leuk. Ook mijn verslag wat we voor school moeten maken schiet al op. Het bekender maken van de snorkel & beach jeep safari. Hiervoor heb ik (dankzij mijn lieve tante Carmen) een leuke fotowedstrijd voor verzonnen. Hopelijk slat het aan bij de klanten.

Over minder dan 2 maandjes zit ook onze tijd hier er weer op. Maar tot die tijd gaan we nog door met onze leuke feestjes, stage dagen en lekker genieten van het zonnetje!

• 30 Januari 2014 - 20:06

Flappie Tappie:

Was dat uitgaan erg gezellig ja? hahah :D

• 30 Januari 2014 - 20:45

Tatjana:

Bedankt voor je leuke verslag.
    Nog even en dan komt lekker je moederb
    Opa en oma en je nicht. Super leuk. Maak er een mooie tijd van.

• 30 Januari 2014 - 20:47

Anniek Van Pelt:

Jaa en ook niet lang meer tot jullie komen hoor Tatjana! Daar heb ik ook veel zin in! :) Tot gauw

• 30 Januari 2014 - 22:11

Mama:

Jaaaaaa, aftellen.......totdat je moeder komt! Haha. Nog vier nachtjes slapen en dan gaan we samen met opa, oma en danique genieten op Curaçao! Ik heb er zin innnnnnnnn!! Dikke knuffel

• 31 Januari 2014 - 10:09

Karin Lauwers:

Leuk verhaaltje Anniek, wij vonden het ook erg leuk met jullie maar dat is alweer voorbij.
    op naar volgende week. Weerzien met je moeder.