Dag 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anniek Pelt - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anniek Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Anniek

Blijf op de hoogte en volg Anniek

02 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Inmiddels al weer een aantal dagen in Curacao. Nog altijd even wennen aan alles. Vrijdag mee geweest op de eiland tour met stage. Heel veel mooie plekken gezien van Curacao. We hebben het hele eiland gedaan en zijn ook naar mooie strandjes geweest en al. Een aanrader om te doen. Je ziet enorm veel van het eiland die andere mensen waarschijnlijk niet zullen zien.
Vrijdag hebben we ook de mogelijkheid gehad om de auto te huren. Het is een Suzuki alto geworden. Leuk ding, maar enorm sloom. Trekt langzaam op en zit vol met krassen. Vervolgens doorgegaan naar de welkomstborrel van Wereldstage.
Zaterdag eerste werkdag achter de desk in het marriot. Een lange dag, maar wel heel erg leuk. Het was niet erg druk dus heb goed te tijd gekregen om in gewerkt te worden. Omdat het zo rustig was, half uur eerder naar huis gegaan. Daarna zijn we door Boyd uitgenodigd om te komen barbequen op Caracasbaai. Dit was erg gezellig en hebben erg lekker gegeten.
Zondag eerste dagje rust voor mij. Lekker genieten bij St. Tropez. Heel mooi zwembad met uitzicht op de zee. Erg rustgevend dus. Daarna hebben we een rondje gemaakt met de auto om te kijken waar alle stages zich bevinden. Paar keer verdwaald, maar uiteindelijk toch nog gevonden. Toen lekker pannekoekjes gebakken en gefeest bij wet&wild.

Vanochtend weer vroeg op weg naar stage voor een tweede dagje.

P.S. de muggen zijn killing!!!

• 02 December 2013 - 14:34

Marlies:

Nou klinkt lekker hoor Anniekske! Wordt er best wel een beetje jaloers van. Succes met stage!

Liefs

• 02 December 2013 - 16:30

Mama:

Lieve Anniek,
    Mooie foto's hoor! Curaçao lijkt me prachtig. Hoop het ook eens te mogen zien! Volgens mij hebben jullie het hartstikke druk met leuke dingen doen! Succes met je stage en geniet samen van de tijd op Curaçao! Tot je volgende verslag! Dikke knuffel. Xxxx

• 02 December 2013 - 22:48

Annie Roovers:

Ook al is het even wennen ik ben wel jaloers op je zou ik vroeger ook wel graag gedaan hebben.
    Niet iedereen heeft z'n mooie stage plek, geniet er maar van.

Groetjes,
    Tante Annie

• 04 December 2013 - 22:21

Ome Henk En Tante Riet:

Hoi Anniek .
    Wij volgen jou ook en zo te lezen heb je het best naar je zin op de muggen na !!
    Het ziet er allemaal mooi uit .
    Succes met je stage en geniet van het mooie Curacao .
    Groetjes Ome Henk en Tante Riet